Top behandeling weer! Wenkbrauwen netjes bijgewerkt.
Behandeling door Irem•Wenkbrauwen - threaden
Tessa•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Altijd snel en goed geholpen door Irem.
Behandeling door Irem•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
it is a great salon with very kind and professional stylists and top notxh treatments.
Behandeling door Irem•Wenkbrauwen - threaden
Shalika•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
De door mij geboekte behandeling paste niet helemaal bij mijn verwachtingen maar dat had ze na mij aanhoren eerlijk gezegd en mij de keuze gegeven of ik nog een behandeling wilde. Super eerlijk advies waar je echt iets aan hebt, dankjewel daarvoor!
Behandeling door Shaly•Cellulitebehandeling
malou•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al een aantal maanden maar ben zeer enthousiast, personeel is onwijs aardig en de behandelingen worden netjes en hygiënisch gedaan!