Laat altijd mijn nagels doen bij deze lieve dame. Even gezellig babbelen, en alles ziet er weer netjes uit.
Gellak manicure
Alissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ruimte; je wordt vriendelijk ontvangen. Goede behandeling met fijne producten
Facials / Gezichtsbehandelingen
Tahis•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie en rustgevende plek. De manicure is professioneel en veel kleur keuze voor de kleuren gellak. Bianca werkt hygiënisch, secuur en is professioneel.