Fijne salon, werkt snel, zorgvuldig en altijd op zoek naar een oplossing
Behandeling door José
…..•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed! Vriendelijk geholpen en prachtig resultaat.
Behandeling door José
Iris•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
weer blij met me teennagels. tot de volgende keer!
Behandeling door José
Manon•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima adres!
Behandeling door José
Marijke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was voor mij de 1e keer bij José. Voelde me gelijk op m'n gemak. José is heel erg vriendelijk en professioneel.
Ben ook zeer tevreden over mijn nagels.