Elke keer weer helemaal blij met mijn nieuwe nagels!
Behandeling door José
Fabienne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn mooi gedaan. Ze denkt goed mee. Ze had bij mij eerst iets voor gedaan op mijn nagel maar ik vond het niet zo leuk. Het was geen enkel probleem en ze kan weer met een ander idee. Zeer tevreden naar huis gegaan. Leuke aardig professionele nagelstylist!
Behandeling door José
Jeannine•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele prettige salon, ben heel blij met het resultaat!
Behandeling door José
Eva•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
José is bijzonder vriendelijk en zeer kundig. Geweldig design, vakkundig aangebracht. Ik kom hier zeker weer.