Ik kwam om de puntjes te laten knippen, maar Lydia had me zo leuk geholpen dat het een korte coupe werd met een vlotte pony. Fijn dat er goed overlegd met mij werd. Ben super blij met het resultaat!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Sien•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige sfeer, vriendelijke kapper, checkt regelmatig en doet voorzichtig en toch snel klaar
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Een bijzondere kapper,erg fijn!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Beautiful place with really friendly staff and great coffee. Excellent colour and cut. Very happy