Eerste afspraak hier en dat was een fijne ervaring. Warm en hartelijk ontvangen in een mooi pand. Kapper luisterde goed naar wat ik wilde en controleerde dit tussendoor ook. Prettig om een keer een kapper te hebben die niet te veel eraf knipt of meer eraf knipt dan vooraf afgesproken. Deze kapper checkt en laat het zien. Ik ben blij met het eindresultaat en zou er zeker naar terug gaan. Handig ook dat je online een afspraak kan maken.
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Elise•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling!
Styling door Kapper / kapster•
Vrouwen kleurenToon alles…
Evelien•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Il mondo is een hele fijne kapper en luistert goed naar wat je nou precies wil.