Heel vriendelijk ontvangen en wat een mooie zaak zeg en ik nog eens om de hoek! Mijn haar moest nodig geknipt en ziet er nu weer picobello uit. Fijn zo voor de feestdagen. Bedankt IL MONDO tot februari!
Styling door Kapper / kapster•
Mannen knippenToon alles…
Yurany•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne gezellige kapper. Mensen met veel ervaring en passie voor het vak!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen kleuren
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed kleuren en knippen! Aanrader
Styling door Kapper / kapster•
Vrouwen kleurenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapper, soms verschillen per medewerker.
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Kapsalon ziet er moois uit van binnen, en er hangt een gezellige sfeer onder de kappers en de klanten!