Geweldige kapsalon. Hele fijne sfeer. Ik ben fantastisch geknipt. Het kleuren was even zoeken, ik had ook niet het meest gemakkelijke verzoek. Er werd veel tijd besteed aan wat de beste optie zou zijn op dit moment. Overlegd onderling etc, dat vond ik zeer professioneel. Uiteindelijk daardoor besloten niet verder te bleken. Ik heb ook liever eerlijkheid dan dat mijn haar beschadigd raakt. Ik heb denk ik mijn vaste kapsalon gevonden.
Styling door Kapper / kapster•
Vrouwen kleurenToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne boetiek met super vriendelijk personeel
Styling door Kapper / kapster•
Vrouwen kleurenToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd meteen geholpen en ze knippen geweldig daar
Styling door Kapper / kapster•
Vrouwen kleurenToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer, leuk en vriendelijk personeel, goed geknipt