Het was geweldig! Nieuw model geknipt in overleg met klant. Tot volle tevredenheid vertrokken! Ik kom zeker terug.
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent service and a really nice salon
My wash and blow dry turned out exactly as I wanted
Sara•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Love it. Alles was goed. Hartelijke ontvangst in een prachtige ruimte en superleuke inrichting. De kapster is een echte goed meedenkende professional met vaste hand die perfect heeft geknipt. Ik heb mijn kapper gevonden!
Deborah•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Suzanne was zeer vriendelijk, behulpzaam en goed. Volgende keer weer!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, vriendelijk, goed advies en kom zeker terug. Eindelijk weer eens blij met mijn kapsel!