Professionele behandeling door Julia, waarna Alwin mijn haar prachtig in model heeft gestyld. Buiten in de zon met een kop thee wachten tot de verf er lang genoeg in had gezeten is ook een luxe! ❤️
Styling door Kapper / kapster•Kleuren - volledig
Birgit•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper, goede sfeer en zeer deskundige behandeling! Dank!
Styling door Kapper / kapster•Permanent
Jacqueline•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapster, heeft goed naar mijn wens geluisterd, mooi resultaat!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Rosalie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij!
Styling door Kapper / kapster•Highlights - heel hoofd