Het knippen van het haar van mijn zoontje ging professioneel en snel - dit was fijn omdat hij niet van stilzitten houdt. Ging weer goed geknipt de deur uit.
Styling door Kapper / kapster•Jongens knippen
K•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Na lange tijd weer eens Il Mondo geprobeerd. Makkelijk online afspraak maken. Geen lange wachttijd tot je aan de beurt bent. Er wordt met je meegedacht en doorgevraagd tot precies duidelijk is hoe je het wilt hebben. Ik ben helemaal tevreden.
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Sofia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne knipbeurt voor ons zoontje van 2.5. We waren eerder al eens met hem naar een speciale kinderkapper geweest, maar dat beviel niet zo. Dit keer ging het helemaal goed! kapper was rustig en relaxed en ons zoontje daardoor ook.
Styling door Kapper / kapster•Jongens knippen
inge•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij als ik er ben geweest erg zorgvuldige kapper!