Kwam er thuis achter dat bijna tweederde van mijn haar er bovenop af is gegaan. Duurt maanden voordat het weer normaal zit. Ontzettend zonde, hier had ik niet om gevraagd.
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always happy with the results! Everyone is very professional and welcoming. Environment is cozy and fresh
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Sofia N.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb precies gekregen waar ik om vroeg en het is heel mooi!