I payed for washing, cutting and drying but only got cutting and drying. In the end I did not get the haircut that I wanted and had shown in several pictures.
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
luisterend oor naar wat NIET, goed advies /voorstel gekregen en perfect geknipt.
Ben (eindelijk) weer blij met mijn 'hoofd'.
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
HvdB•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte kwaliteit en fijne sfeer. Zeer kundig en professioneel zonder overdreven gedoe.
Styling door Kapper / kapster•Highlights - heel hoofd
Merel•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, gezellig en goed
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Lisanne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapster, leuk mens. Kundig, ik ben heel tevreden over mijn haar