Heel goed geknipt en erg fijne sfeer. Zelfs een tweede kop koffie aangeboden gekregen.
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Jules•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top 👍
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Annabelle•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Na lang zoeken toch voor deze kapper gekozen! En ik ben super blij! M'n highlights zijn super mooi en natuurlijk! Erg blij! Als je highlights wil... ga naar Hero!
Styling door Kapper / kapster•Highlights - heel hoofd
Yanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice and caring atmosphere, I like the haircut and colour was a perfect match by Lydia.