Patricia is vakbekwaam. Neemt de tijd voor de kennismaking. Geeft in overleg met mij adviezen. Hygiene top! Nog nooit zo meegemaakt! Ik liep met een natuurlijke haarkleur en gekruld geknipt met een lach de deur uit!
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
Elles•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Really good hairsaloon, neat and tidy, wonderful staff :) Got tea served and talked through the whole time with Patricia, my hair looks good too. Affordable prices too. Would definitely recommend!
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
Bonka•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
M'n wenkbrauwen zijn erg mooi gedaan zo had ik het zelf nooit kunnen doen