Melissa was very kind and professional. Very good treatment and quality!
Gellak manicure
Neliya Zlatanska•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartstikke fijne salon, aardig personeel, goed geknipt, ze gebruiken goede producten. Ik kom zeker terug! :)
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
X•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zelfs de klanten gaven complimenten over mijn wenkbrauwen haha!
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne salon! En eindelijk na lang zoeken een goeie kapper gevonden, iemand die weet hoe het hoort. Super tevreden over het resultaat en een gezellig sfeer!
Styling door Patricia•Vrouwen kleuren
suzan•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
It was good to find a place that was up to snuff and able to get me prep for an event tonight. The fact that I could get my hair, my nails and my brows done. This makes me a happy camper. In addition, both Patricia and Dimitra are super professional and friendly to boot! Love that it was a one stop shop! Good for busy girls.