Werd gelijk goed ontvangen met koffie & jas werdt netjes aangenomen. kwam pas last minute aan met het idee van gel nagels en toch hadden ze nog een plekje voor me :)!
Ik ga zeker vaker terug komen,
Aardige dames en ondanks de drukke locatie van de stad kreeg je daar binnen niks van mee.
Gelnagels
Melissa•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer fijn geholpen! Echt een aanrader!
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige nieuwe salon. Patricia is een vakvrouw en heel vriendelijk. Kan deze plek aan iedereen aanraden. Super ervaring.
Styling door Patricia•Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was werkelijk fantastisch! Het personeel is heel gezellig en behulpzaam. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Dit is mijn nieuwe salon! Ik raad het iedereen aan.