Deskundig advies. Marreth is heel rustig en heeft plezier in wat ze doet.
Jenny•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga graag naar de schoonheidsspecialiste, ik ben erg blij met de massage, de hydratatie, het verven van de wenkbrauwen en de eindeloos aangename sfeer 💕💕💕💕
Olga•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het super en heerlijk rustig.
Linda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling, met goede producten en fijne handen.
👍
Helma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zit nog na te genieten, dat zegt genoeg! Mijn huid voelt zo fijn aan...