Lieve Marreth, bedankt voor de mooie gesprekken en natuurlijk de heerlijke ontspannende behandeling; je hebt een healing touch✨ Tot de volgende keer, liefs Janet de Haan
Janet•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dank je marreth een verwennerij voor mezelf. Zelfzorg op en top. Tot snel
Esther•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, rustige benadering en kundige behandeling. Voor herhaling vatbaar!
Harma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat ontspannen en mooi resultaat
Marijke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk zoals altijd! Mijn huid heeft weer een glow 🤩