Altijd fijn om bij Marreth te komen, mijn wenkbrauwen en wimpers zien er weer super mooi uit!
Anouk•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zorgvuldige behandeling, fijne, biologische producten voor mijn huid. Prettige, lichte sfeer. Dank je wel!
Marijke
Marijke •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ontspannen gezichtsbehandeling gehad.
Anita•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond zowel de communicatie voorafgaand als de behandeling zelf heel prettig.
Duidelijke uitleg, ontspannen sfeer en fijne producten. Voor herhaling vatbaar, dus direct weer een afspraak gepland.
Annerie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond de eerste ontmoeting erg leuk, we bespraken het actieplan, het is heel interessant om alles te proberen :)