Heerlijke behandeling gehad van 60 minuten. Waarbij in gestresst binnen kwam, ben ik volledig ontspannen vertrokken. Marreth gaf me goed advies en verzorgde een heerlijke behandeling. Zeker voor herhalingsvatbaar!
Carlijn •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker ontspannen! Professioneel en prettig.
Annemiek•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en goede producten
Gerja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
“Niets voor mij” dacht ik op voorhand. Maar op aanraden van een lieve vriendin toch eens tijd gemaakt voor een gezichtsbehandeling. Wat een verademing, heerlijk momentje me-time. Fijne geuren en precies passende achtergrond-muziek. Volgende afspraak staat al gepland.