Gemakkelijk te maken afspraak, prima op tijd.
Gezellig, en fantastisch resultaat
Rika•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb genoten van een heerlijke gezichtsbehandeling.
Marreth is een vriendelijke en deskundige specialist.
Ik wil deze salon zeker aanbevelen!
Helma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag een onwijs fijne behandeling gehad!
Bij Marreth kom je terecht in een sfeervolle salon en een kundige schoonheidsspecialiste die kritisch kijkt waar je huid behoefte aan heeft.
Leonie •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn en vertrouwd! Lekker ontspannen zonder poespas!
Ina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Na lange tijd toch weer terug gekomen bij Marreth. En het was super, een heerlijke behandeling met op het eind ook nog een mooi resultaat. Marreth houdt ook nog eens rekening met de wensen die je hebt als klant en denkt graag met je mee voor een stralende oplossing.
Tot snel !