Heel blij met mijn wenkbrauwen. Goed geluisterd naar wat ik wil. En was gezellig. Fijne behandelkamer. Kom over paar weken weer terug.
Mara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke en pure ervaring. Genoten
Regina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling
Victorien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een prachtige salon!
Ik had de cleansing treatment geboekt & had geen verwachtingen. Isabelle legt alles netjes uit en omschrijft/vertelt ook welke producten ze gebruikt en waarvoor deze goed zijn.
Tijdens de behandeling zit je in een heerlijke brede (en eventueel verwarmde) stoel. Alles ziet er keurig en netjes uit.
Mijn tweede behandeling heb ik gelijk geboekt!
Magali•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke meid, mooi net en lichte salon.
Relaxe massage gehad en het was heerlijk!