Goed ontvangst, goed advies, heerlijke behandeling gehad, gelijk vervolgafspraak gemaakt!
Caroline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring gehad! Ik kom zeker terug
Behandeling door Isabelle•Wenkbrauwen - threaden
AE•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ich habe meine Behandlung sehr genossen, alles war perfekt. Absolut zu empfehlen!
Sabine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanmorgen een wenkbrauw en wimper behandeling gehad, helemaal blij weer met het eindresultaat! Daarnaast wat advies gekregen voor mijn ouder wordende huid, deze meid weet echt waar ze het over heeft 😁 gelijk wat producten aangeschaft. Op naar volgende maand
Linda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
In één woord: “fantastisch”.
Geen pijn met harsen, ontspanning, fijne crèmes en geuren en een heerlijke lange massage. Voor herhaling vatbaar!