Joyce is professioneel, kundig, attent en ook nog eens heel gezellig. Ik kom hier al jaren en verlaat elke keer met een glimlach de overigens prachtige zaak. Ook al woon ik niet eens meer in Nederland, nog steeds laat ik me haar alleen door Joyce knippen. De beste kapper in verre omstreken dus!
Styling door Joyce•Mannen knippen
Luuc•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer vakkundig geknipt door Joyce!
Styling door Joyce•Vrouwen - droog knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Joyce kan echt je haar omtoveren van een kroeze haardos naar prachtig gezond haar! Ze weet ook precies welke haarkleur bij je past, ik wil nooit meer anders!
Styling door Joyce•
Vrouwen kleurenToon alles…
Baukje•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper, sfeervolle zaak, mooie omgeving. Een high end uitje