I always feel beautiful leaving Joyce’s chair. Already looking forward to my next appointment. :)
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Camilla•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Joyce•Mannen knippen
jeroen•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie idilische locatie, midden in het centrum en toch volop rust.
Lekkere koffie, fijn muziekje, leuk gesprek en erg blij met mn coupe!
Styling door Joyce•Vrouwen - droog knippen
Shireen•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Tachiana had veel aandacht voor mijn wensen. Was heel vriendelijk en gastvrij. Was een gezellig uurtje!
Mijn haar is weer heel mooi geworden!!