I had a haircut, balayage (much needed color correction) and I left the salon very happy!
She did everything exactly the way I wanted it (plus she is really nice :) ) and I would highly recommend her!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Dragana•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling door Joyce, ze is een fijne gesprekspartner en mijn haar ziet er fantastisch uit.
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gekleurd en geknipt!
Zo blij met mn nieuwe haar!