Gezellig aangeklede nette salon. Joyce knipt mijn haar altijd goed, daarnaast ook altijd gezellig - what more can you ask?
Styling door Joyce•Mannen knippen
Mats•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Julia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met mijn nieuwe look. Er werd goed naar me geluisterd en overlegd wat het best bij mijn gezicht paste.
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Milly•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Joyce weet hoe ze krullen moet knippen en ze adviseert me heel goed over wat wel en niet mogelijk is. Qua model en ook voor kleuren. Ben vrijdag weer superblij weg gegaan.
Styling door Joyce•
Vrouwen knippenToon alles…
Laur•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
I didn't really enjoy the product placement but other than this I am happy with my new haircut.