Super behandeling gehad! Super lief en professioneel meisje! Ga zeker nog eens terug
Wilma•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring gehad! Super vriendelijk!
Nicolle•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vanochtend een heerlijke hairplay en wash and steam gehad. De hele ervaring was top, ik ging ontspannen en fris weer naar buiten. Ook de ruimte zag er fris en verzorgd uit.
Een aanrader
Mariska•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vanmiddag een super ontspannende hoofdhuid behandeling gehad. Vond het een geweldige ervaring met nu een heerlijk schoon hoofd.
Ga ik zeker nog eens doen