Super! Heel tevreden over de behandeling en je voelt je heel welkom bij Derya!
Sam•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden! We waren door omstandigheden iets later, maar ondanks dat werd de volle aandacht gegeven en hebben we zeker kunnen genieten! De massage, de producten, de aandacht voor de klant, alles was heel prettig! Zeker een aanrader voor de mama’s om even een momentje voor jezelf te hebben☺️
Humeyra•3 maanden geleden
Geverifieerde review
It one of the most relaxing experiences I’ve had since a long time. From the moment I walked in, I felt completely at ease. Derya is so kind, professional, and attentive to every detail. The space is beautifully clean and calming, and the whole treatment felt like a true reset. Highly recommend!
Elizabeth •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke Deluxe Headspa gehad vandaag met een vriendin. Wat is dit genieten zeg. Super liever meiden die weten wat ze doen. We voelde ons heel erg ontspannen door hun. Echte aanrader!
Linda•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk! Zeer ontspannend en weer zachte haren. Een echte aanrader