Wat een heerlijke ervaring! Vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je welkom door de gastvrije en gemoedelijke sfeer. De rustige, huiselijke setting zorgt ervoor dat je meteen ontspant. Tijdens de headspa word je heerlijk gemasseerd, echt even een momentje helemaal voor jezelf. En als afsluiting worden je haren prachtig geföhnd. Een fijne, ontspannende beleving die je jezelf echt moet gunnen! 🤍
Janna•5 maanden geleden
Geverifieerde review
We hebben heerlijk genoten van een rustmoment, wat fijn om je hoofdhuid een keer zo uitgebreid te laten masseren en wassen!
Moniek•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ervaring, super behandeling!
Nini•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Hoi wij hadden een duo afspraak en vonden het allebei heerlijk het was heel gezellig
Marielle •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Was er voor de eerste keer. Wist niet wat ik ervan moest verwachten, maar ze stelde me gerust. Kom vaker terug