We hebben een hele fijne behandeling gehad! Allebei echt van genoten!
Daniëlle •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspanningsmoment! Genoten van de kundige behandeling van Derya.
Anouk•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk rustige sfeer met vriendelijk personeel. We werden helemaal in de watten gelegd en liepen weer volledig ontspannen naar buiten. De Deluxe Duo Headspa is écht de moeite waard!