De zaak heeft een hele fijne sfeer en fantastisch personeel. Iedereen is altijd vriendelijk en mijn zoontje loopt altijd met een strak kapsel de deur uit! Aanrader!
Jayson•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom zeker nog een keer terug, is ook zeker niet duur voor wat je krijgt.
Sj•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dope!!!
Yannick•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geknipt door Brioni, vriendelijke, getalenteerde jongen. Voelt altijd als een uitje om daar te zijn. Zeker een aanrader!