As always - an excellent experience. Friendly, professional and great results. A happy customer
Nik•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer fijne en vakkundige knipbeurt gehad. Mooi en goed geknipt. Met mijn dikke, stugge grijze haren is het vaak erg springerig maar dat is nu absoluut niet het geval.
Top over een paar weken zien jullie me terug.
Louran•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top geknipt. Gastvrije ontvangst. Persoonlijk gesprek. Meer dan alleen een knipbeurt.