Zij heeft mij nog nooit teleurgesteld met behandelingen.
Styling door Seja•Extensions
Aicha•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het leuk. De mevrouw kinpt mijn haar priuses wat ik wilde. Zij was erg vriendelijk . En de haar van mijn dochter ook. Ik zal nog een keer bij haar gaan.