Heerlijke behandeling gehad m’n huid is weer super schoon echt een aanrader
Behandeling door Seja•
MicrodermabrasieToon alles…
Fatima•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heel tevreden met mooie Hennabrows van Jona Haar & Huid, met een warme kleur die past bij mijn winter-looks! !
Dankjewel Saja!
Behandeling door Seja•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Candace•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig haar geknipt, precies als op die foto die ik liet zien. De zaak zelf is erg hygiënisch en relaxend met muziek die op de achtergrond speelt. Zeer aardige vrouw, het voelt meer als een feestje om bij jona te zijn dan een afspraak1 :)