Super fijn hier Joyce weer te treffen. Goede service, mooie salon.
Behandeling door Joyce•
Vrouwen knippenToon alles…
Lana•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig! 🤩
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Isa•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zo blij met Joyce! Denkt goed mee en is uiteraard altijd vrolijk en lief. Zo blij met m’n haar 🥰 I’ll be back!
Esmee•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Joyce knipt al 10 jaar mijn krullen. Zit altijd goed. Ze weet wat ik wil,doet soms een voorstel wat altijd goed uitpakt. Ben je nog op zoek naar een hele goede, gezellige,naar je luisterende kapster?
Dan heb je haar in Joyce gevonden!