Super fijne ervaring! Joyce snapte precies wat ik wilde en dacht goed met mij mee. Resultaat is een geweldig kapsel. Ik kom volgende keer zeker terug incl m’n dochtertje.
Marcella•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en heel netjes gewerkt
Behandeling door Joyce•Wenkbrauwen - threaden
Sacha•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Hele leuke meid, lief en denkt met je mee!
Super blij met het resultaat!! Dankjewel!
Zizi•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Er heerst een hele fijne en relaxte sfeer en er wordt echt de tijd genomen om samen te kijken wat je wil. Blij met het advies en resultaat! :)
Ik kom zeker terug!!
Judith •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Mijn 2 dochters van 6 en 9 zijn heel erg blij met hun geknipte haar. Joyce is erg goed met kinderen en heeft hun lange haar goed geknipt