Eindelijk een kapper die begreep wat ik wilde. En me ook goed adviseerde! Ik ging als een tevreden klant de salon uit, met een mooi kapsel.
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
rowena•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Great experience. Professional & friendly.
Behandeling door Joyce•Wenkbrauwen - threaden
Elena•19 dagen geleden
Geverifieerde review
Ben weer blij met Joyce.
T zit weer precies hoe ik wilde 🥰
Fijn dat er een kapper is die luistert (écht luistert) begrijpt wat de bedoeling is, niet gaat rausen als een malle maar subtiel begint en vraagt of je tevree bent.
Thanks 🙏🏻
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Lucienne•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt. Misschien wat druk in de zaak met gepraat. Hoewel er maar 4 mensen waren 😂. De hoofdmassage was wat licht. Mooi ingerichte zaak! Wie weet tot een volgende keer.
Roeland•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Super mooi geknipt!! Ik ben echt heel tevreden, en ook super aardig! Ik kom zeker nog eens terug :)