Zoals altijd een leuke sfeer en een goed resultaat!
Styling door Hakim•Mannen knippen
Robert•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige sfeer en er wordt goed naar je geluisterd! Fijne kapper!
Vrouwen knippen
Jesse•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij JP hairstyling. Esra is mijn vaste kapster. Ik hoef niks uit te leggen ze weet hoe ik het graag wilt en wat mij goed staat. Daarom kom ik ook altijd terug. Ben 😊 tevreden. Zeker als het om mijn kapsel gaat. Voel mij welkom ook personeel is heel warm, spontaan en vriendelijk.
Vrouwen knippen
Gaytri•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Esra knipt me al jaren en weet precies hoe ik mijn haar geknipt wil hebben. Dat doet ze op een zeer prettige en nauwkeurige manier.