Mooi strak ingevuld! Enorme selectie kleuren. Julia is heel rustig en bekwaam. Ze begrijpt heel goed wat je wilt.
Behandeling door Julia•
Gellak pedicureToon alles…
Lies•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is een echte professional. Keer op keer tevreden met het eindresultaat!
Behandeling door Julia•
NagelverlengingenToon alles…
Marieke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service!
Behandeling door Julia•
NagelverlengingenToon alles…
Gabriela•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent service every time!
Behandeling door Julia•
ManicureToon alles…
ELENA•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een heel mooie salon. Julia werkt heel professioneel en nauwkeurig. Ze doet meer kleine verrichtingen dan dat ze in andere salons doen (vijlen op verschillende manieren etc). Nagels zien er echt prachtig uit!