Julia deed een manicure & biab treatment bij mijn zoon die zijn nagels bijt. Zijn nagels zien er nu heel verzorgd uit en zijn zo stevig dat hij niet meer kan bijten. Maar omdat de biab mat is, zie je niet dat er wat opzit. Het is echt heel goed gedaan.
Behandeling door Julia•Nagelversteviging
Katelijne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
So happy with my new nails!
Behandeling door Julia•Gellak manicure
Joëtta•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels!
Behandeling door Julia•Gellak manicure
FG•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything good excellent service
Behandeling door Julia•Manicure
Liliana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is a great master! Always fast, neat and great 👍