Heerlijk elke zaterdag even een rust moment in de week en een mooie nette baard. Super ik zeg Doen !!
Robbert •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was geweldig bedankt Joerd groet Peter
Peter•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste maal, Barbier 💈 Twenty-Three bezocht en het zal zeker niet de laatste maal zijn. Goede snit, vriendelijke en professionele service, nette zaak. Helemaal top!
JENS•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen wachttijd; kopje koffie erbij. Zeer prettige sfeer in een gezellige knusse ruimte; en ……niet onbelangrijk: deskundig geknipt😀
George •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Je gaat voor een mooi kapsel, maar de ervaring telt ook. Altijd een goed gesprek, of het nu over eten gaat, lastige dingen in het leven of juist de leuke dingen, de ervaring die ik heb is altijd fijn en goed.