Warm welkom! Leuke gesprekken. Blij met me nieuwe kapsel
Niels•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Haar zit weer super, baardje netjes. Thanks!
Niels •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geknipt vakmanschap en wat een gezellige Barber shop een dikke 9 👍
Martin •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wanneer je bij 'Twenty Three Barbershop' binnenkomt, kom je in een leuk, gezellig en sfeervolle ruimte. Daarnaast is Sjoerd een kapper die geïnteresseerd en een leuk babbeltje met je maakt. Maar het allerbelangrijkste is het knippen, scheren en adviseren waar ik ontzettend tevreden over ben.