De 1e keer heel erg last van me onderrug, zat helemaal vast. Er werd echt de tijd genomen voor de pijnpunten en tussendoor gevraagd of het niet te pijnlijk was. Een hele prettige ervaring, zeker voor herhaling vatbaar! En lekker water en fruitsalade aan het eind. Heel vriendelijk en professioneel en liep soepeler de Spa weer uit. Echt een aanrader!
Behandeling door Nattakarn•Ontspanningsmassage
Stacey•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was een prima eerste kennismaking en een fijne massage.
Anja•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lieve vrouw die weet wat ze doet!
Echt heel goed.
Behandeling door Nattakarn•Ontspanningsmassage
Jorinda•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gisteren voor het een een Japanese Headspa gedaan (essential) en het was echt geweldig. Ik heb een gevoelige hoofdhuid en last van schilfers/wondjes. Ik heb meteen verlichting gevoeld en was super relaxed! Perfecte ervaring. Ik kom zeker terug.