Weer een super fijne massage gehad. Er wordt altijd goed rekening gehouden met eventuele blessures of klachten. Dit keer zelf wat extra tijd gekregen om een specifiek probleemgebied aan te pakken. Echt een aanraden, heel fijn!
Maaike•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne en ontspannen headspa met massage. Eigenaresse is erg aardig. Ik kom zeker terug.
Styling door Nattakarn•Headspa
Noelle•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was perfect ! Heerlijke massage. Extra aandacht voor mijn pijnlijke schouder (buiten de 60 min) en goed advies. Aanrader dus. Mooie locatie , schoon , verzorgd en goed bereikbaar !