Kan goed kort haar knippen, ben helemaal tevreden.
Styling door Sandra•Vrouwen knippen
Karin•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles was goed.Goed geknipt, vriendelijk. Ik ben tevreden.
Styling door Sandra•Vrouwen knippen
Irina•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kwam hier voor de eerste keer. En ze heeft m'n haar erg leuk geknipt. Ik kom zeker terug.
Styling door Sandra•Vrouwen knippen
debby•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve vrouw, maar de hele ervaring liet te wensen over. Hoofdhuid, oor verbrand door de föhn en stijltang. puntjes zijn geknipt, scheef en niet alles. Constant lopen haar kennissen binnen en praten ze Arabisch. ongemakkelijk als je het niet verstaat