They make it look like they are budget friendly, ask you how you want your blow-out and then charge extra for it.
If it was a haircut they took the time to make very clean and neat, ok, but this guy only chopped some hair off within a few minutes, no attention for detail.
Overpriced for the quality and unfriendly staff!
Only good for a wash and a blow-out but expect to be charged more than their price list indicates.
Styling door 2•Vrouwen knippen
fredvd•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Happy as always
Styling door 4•Mannen knippen
Ann-Christin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapper, geen poepas , aardige en professionele mensen, je bent in goede handen!
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Zarah•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaren, klantvriendelijk, toppers en er word altijd goed werk geleverd!
Styling door 1•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Antonia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige lieve mensen en kunnen iedereen voor een zeer vriendelijke prijs goed en fantastisch behandelen. Echt een aanrader!!