Geweldige lieve mensen en kunnen iedereen voor een zeer vriendelijke prijs goed en fantastisch behandelen. Echt een aanrader!!
Styling door 1•Kleuren - volledig
Arianna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed, vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit. Kom er al jaren en jaren. Zoek je een goede kapper voor zowel dames als heren. Dan ben je bij Bianco aan het goede adres!
Styling door 1•Toner
Maxime•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I am very happy that I found this salon because I got an excellent haircut. Excellent service, great value and done by a professional.
Styling door 4•Mannen knippen
Anton•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren, zelfs na mijn verhuizing
Behandeling door 7•Wenkbrauwen - threaden
Paul•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden ! knipt uitstekend, gastvrij.Goed betaalbaar.