It went well, we didn’t get the color I wanted so have booked a second visit free of charge to color correct
Behandeling door 7•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Tonia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mega verdrietig na dit bezoek, haar beschadigd, veel te blond en 255,- lichter..
bovenkant iets minder donker/ dat het beter zou overlopen. Belangrijkste was dat ik mijn eigen haarkleur natuurlijk wil laten uitgroeien, ipv een balayage werd mij babylights aangeraden, ik merkte op dat ik het idee heb dat dat niet natuurlijk uitgroeit en vroeg of er dan wel iets van een
Styling door 2•Toner
julie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
ik ben blij met het eindresultaat maar vond het erg rumoerig in de salon
Behandeling door 7•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
La•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service, wonderful washing products. Very happy with the cut, me and daughter left the place very happy. We have found a hairdresser!! ❤️
Styling door 1•Vrouwen knippen
Josune•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Good haircut and chill atmosphere. Always recommended